Hoe werkt het?
- Digitale bankafschrift download je en upload je naar 12flex
- 12flex leest de betalingen en koppelt deze aan facturen (80-95%)
- De niet gematchde betalingen zijn makkelijk te filteren en zelf te koppelen
Als alles gekoppeld is kan je het vervolgens makkelijk exporteren naar een boekhoudprogramma zoals Unit4.
Wanneer is dit wat voor jouw bedrijf?
We hebben deze nieuwe functionaliteit natuurlijk niet alleen ontwikkelt omdat het een hele leuke uitdaging was om te maken. Maar vooral omdat het erg handig is als je:
- Minimaal 30 in en uitgaande facturen per maand hebt
- Te veel tijd kwijt bent aan het handmatig matchen van facturen met de juiste betalingen
- Minder tijd aan de administratie kwijt wilt zijn
Directe voordelen voor jou als ondernemer:
- Je bent minder tijd (-50%) kwijt aan je financiële administratie
- De administratie wordt automatisch en accuraat bijgewerkt
- Fouten worden er automatisch uitgefilterd, zoals een verkeerd bedrag
- Je Boekhoudposten worden automatisch bijgewerkt
Verschil met andere administratieprogramma’s:
- Wat gekoppeld is, is ook goed gekoppeld. 80% wordt minimaal goed gekoppeld. Dit kan oplopen tot 95%. Andere programma’s koppelen alles, maar hier gaat veel fout. 12Flex koppelt alleen wat goed is. Je hoeft niks te controleren en alleen nog die betaling te koppelen die nog open staan.
- Service: wij kunnen de hele matching voor je uit handen nemen. Zodat je altijd 100% gematched de administratie krijgt aangeleverd.
Vanaf € 25,- per maand kan je hier al gebruik van maken!
Interesse? Neem contact met ons op! Wil je er meer over weten? Lees onze uitgebreide uitleg.